Onze Service
Vanuit UnifiedMed willen wij ervoor zorgen dat we praktijken, artsen, verpleegkundigen en technologen voluit hun focus op de patiënt kunnen richten.
Om dit te realiseren spitsen we ons toe op drie pijlers die we graag verder toelichten.
1
Leadership in Managing Service
Wij bieden de beste service naar artsen inzake een integrale ontzorging. Zo zorgen we er ook voor dat de arts zijn volledige focus op de patiënt en de praktijk kan bewaren. Dit leidt tot betere patiëntenzorg.
-
We brengen de volledige patient journey in kaart en kijken samen hoe we deze integreren en verbeteren
-
Aanvraag Management – Clinical Descision Support – Implementatie ü Wetgeving & Regelgeving
-
Accredidatie Management
-
Audit Management – B-Quaadril
-
FANC Managment
2
Operational Excellence
Wij ontzorgen de arts binnen de praktijk door een volledige organisatie te voorzien waarbij alle operations op UnifiedMed terechtkomen. Op deze manier geniet iedereen van onze omvang aan de hand van verschillende zaken.
-
Netwerk Management – Samenwerkingen met arts-verwijzers & Ziekenhuizen
-
Investeringsbeleid
-
Innovatie & Digitalisatie
-
Logistiek Management
-
Voorraad Management
-
HR & Rekrutering
-
Carrière Management
3
Patient Intimacy
UnifiedMed gaat te allen tijde de patiënt respecteren als ook de context en de toepassing van de zorg. Het is van absoluut belang dat de patiënt het grootste vertrouwen heeft in onze artsen die dagdagelijks het beste van zichzelf geven.
-
CSR – Corporate Social Responsibility
-
Administratieve ontzorging voor personeel – Betere focus op patiëntenzorg
-
Opleidingen voor Medewerkers - Medisch-technologen – Verpleging
-
Het bieden van absoluut Respect & Vertrouwen